понеділок, 6 березня 2023 р.

“Я читаю Кобзаря” віршований nоn-stop

 

І став для нас Шевченко заповітом,

Безсмертним, як саме людське життя.

Ми будем славить перед цілим світом

Живе й святе Шевченківське ім’я!

В історії кожного народу є імена, які становлять його славу, велич і національну гордість. Саме таким і є для України ім'я безсмертного Кобзаря - Тараса Григоровича Шевченка.

Шевченків „Кобзар” став синонімом сумління свого часу. Духовну велич і красу народу він підніс на найвищу височінь, чим збагатив увесь світ. Ім’я Тараса Шевченка стало символом нашого народу. Його „Кобзар” – настільна книга чи не кожного українця.

Напередодні дня народження Шевченка, ми, разом з нашими користувачами, підготували для вас віршований nоn-stop „Я читаю Кобзаря”

Тараса Шевченка декламували: Марічка та Владислава Павлови, Надія Вурста та Яна Паук.

Тож нехай „Заповіт” Великого Кобзаря стане заповітом для нас – зберегти мову народу, його звичаї, його пісні і пронести через віки у майбуття!

Немає коментарів:

Дописати коментар