середу, 1 вересня 2021 р.

Запрошуємо відвідати оновлену виставку періодики в нашій бібліотеці!

  
    Сучасна українська дитяча періодика – одна із галузей дитячої літератури. Світ української дитячої преси з кожним роком розширюється і сприяє не тільки всебічному розвитку дитини, а й формує свідомість нового покоління. Сучасні діти не хочуть залишатися осторонь тих подій, що відбуваються у світі. Саме від улюблених журналів і газет вони очікують відповіді на свої запитання. 
    Нині дитячі періодичні видання вирізняються хорошою поліграфічною якістю, яскравим художнім оформленням, тематичною різнобарвністю. Все це приваблює і спонукає до читання. 
 Думка багатьох про те, що дитячій періодиці не під силу конкурувати із телебаченням та інтернетом, як основними новітніми засобами інформації, є хибною. Адже вони жодною мірою не замінять періодику. Це різні засоби інформації, що по-різному впливають на читачів. Адже на їх сторінках – багато цікавих, пізнавальних, захоплюючих розповідей, оповідань, віршів, тобто таких матеріалів, які допоможуть у навчанні, поповнять знання, навчать логічно мислити, відкриють безліч таємниць навколишнього світу. А ще є журнали, які допоможуть змістовно і весело провести дозвілля, навчать робити цікаві речі, запропонують багато подорожей, конкурсів, вікторин.    
На початку нового навчального року запрошуємо відвідати оновлену виставку періодичних видань, ознайомитися з наявною періодикою, знайти щось нове та цікаве та просто з користю провести час! 
 







1 коментар:

  1. Привіт друзі, мене звуть Анна Андреева від Укаріан, я медичний лікар професійного хірурга, я 45 років, уважно прочитав свідчення мого реального життя, як я відновив свою колишню любов протягом двох днів свічок, що поділяю любовну молитву, У мене є хороші наміри, щоб поділитися добрими новинами тут, тому що я знаю, що ця інформація допоможе комусь читати це прямо зараз зцілює розбите серце і відновити втрачені відносини любові протягом двох днів. Моє перебування може бути схожим, я одружився з Антоніо протягом чотирьох років, минулого місяця він розірвав зі мною, я зробив все, щоб повернути його, щоб любити мене, але все, що я був марним, я хотів, щоб він так сильно повернувся Тому що у нас було два маленьких дітей разом, і я люблю його так сильно, що я не можу жити без нього, я попросив його з усім, я обіцяв, але він відмовився. Я пояснив свою проблему до свого співробітника, вона є моїм кращим другом, і вона порадила мені зв'язатися з вагою любові правопису, який може допомогти мені заклинатися любов, але я такий, хто ніколи не думав, що написана любов, яка існувала або могла працювати, у мене не було Вибір, крім того, щоб спробувати, я надіслав електронну пошту на адресу електронної пошти для контакту з орфографічним каналом, яку вона дала мені і кілька монітів після того, як я отримав відповідь. Доктор Алаба сказав мені, що він може допомогти мені отримати чоловіка назад, це не було проблемою буде добре до трьох робочих днів, я тримав близький очі на всі його інструкції щодо того, що робити в моєму домі під час любовної орфографічної молитви в середині ночі. Алаба виступила на орфографічному сегменті любові і напрочуд, другий день був близько 06:00. Мій чоловік подзвонив мені на мій мобільний телефон, я був настільки здивований, тому що мій чоловік відмовився зателефонувати мені і не послав мені текст за останні три тижні, раптом він покликав вибачитися мені, і він сказав, що він приходьте додому, щоб відвідати мене і мої діти найближчим часом. З цього першого дня він назвав мене, він кал привів мене і покликав мене кожен день, сьогодні він назвав Алінта за телефонний дзвінок, і він знову сказав, що він так шкода за все, що сталося, що він хотів, щоб я пробачив і повернувся до нього як партнер любові, що він так любить багато. Я такий щасливий, і до цього дня ми почали жити щасливо разом, як одна сім'я. Моя глибока подяка йде доктора Алаба за його обдаровані повноваження, щоб відновити розбитий шлюб і повернути партнера на екс-любові протягом двох днів, щоб заклинати молитву, яка працює. Я щиро рекомендую йому будь-кого, хто шукає термінової реставрації любові (dralaba3000@gmail.com) або ви можете зв'язатися з ним threoght його WhatsApp / Viber з його номером телефону: +2349039885856

    ВідповістиВидалити