пʼятницю, 21 січня 2022 р.

Книги, з яких варто почати новий рік!

   

        Друзі! А чи знаєте ви, що у літературних творів, як і в людей, теж є дні народження? Наша бібліотека пропонує знайомство з відомими творами та книгами, які  цього року святкують ювілей!

Багато є книжок, які читає й перечитує не одне покоління читачів. Ними захоплюються, над ними розмірковують, у них вчаться життєвій мудрості. Здається, що їх герої живуть серед нас, а їх характери, ставлення до життя так близькі сучасній людині, що часом важко повірити, що книзі вже понад сто, а іноді й двісті років. І читаючи такі книжки, не завжди замислюєшся про час її написання.

Книги-ювіляри 2022 року відрізняються глибиною сюжету, історичною правдивістю та актуальністю висвітлених проблем. Тож завітайте до нас та разом пригадаємо та перечитаємо шедеври світової та української літератури, які цього року святкують свій черговий ювілей. Вони цього варті!



1 коментар:

  1. Вітаю всіх моїх друзів, будь-хто, хто сьогодні читає це свідчення, повинен святкувати зі мною та моєю родиною, тому що для деяких людей все почалося як жарт, а інші сказали, що це неможливо. Мене звати Ізабелла Ітан, я з України, але разом із дружиною переїжджаю до Чикаго, США. Я щасливо одружений, маю двох дітей і чудову дружину. З моєю сім’єю сталося жахливе, я втратив роботу, а дружина пішла з дому, бо я не міг подбати про себе та потреби. Моя родина. Вона і мої діти в той момент. Дев’ять років мені це вдавалося, жодна жінка не підтримає мене, щоб доглядати за дітьми. Я намагаюся надіслати тести своїй дружині, але вона блокує мене у спілкуванні з нею. Я намагаюся поговорити з її другом і сім'єю, але все одно знаю, що хтось може мені допомогти, і я подав заявку до багатьох друзів, але вони все одно не дзвонять мені, поки не настане вірний день, який я ніколи не забуду в своєму житті. Коли я зустрів свого старого друга, я пояснив усі свої труднощі, і він розповів мені про чудову людину, яка допомагає йому отримати хорошу роботу в компанії Coca Cola, і він сказав мені, що він пише правопис, але я людина, яка ніколи не вірить в правопис, але я вирішив спробувати, і доктор Алаба проінструктував мене та показав, що робити За сім днів обіду заклинання. Дотримуйтесь усіх інструкцій і робіть те, про що він попросив мене. Доктор Алаба впевнений, що все буде добре, і моя дружина знову побачить мене після чудової роботи доктора Алаби. Моя дружина дзвонить мені з невідомим номером, вибачилася і сказала, що дуже сумує за мною, а наші діти і моя дружина повертаються додому. Сьогодні я керую компанією Paragon в США. Я рекомендую, якщо у вас виникнуть проблеми, надіслати електронного листа на адресу {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp через його контактну адресу +1(425) 477-2744 Дякую, доктор АЛАБА. і ви отримаєте найкращий результат. Приймайте речі як належне, і це забере у вас. Я бажаю вам краще .......

    ВідповістиВидалити