вівторок, 4 січня 2022 р.

Щиро вітаємо з новорічно-різдвяними святами!

 


1 коментар:

  1. Вітаю всіх моїх друзів, будь-хто, хто сьогодні читає це свідчення, повинен святкувати зі мною та моєю родиною, тому що для деяких людей все почалося як жарт, а інші сказали, що це неможливо. Мене звати Ізабелла Ітан, я з України, але разом із дружиною переїжджаю до Чикаго, США. Я щасливо одружений, маю двох дітей і чудову дружину. З моєю сім’єю сталося жахливе, я втратив роботу, а дружина пішла з дому, бо я не міг подбати про себе та потреби. Моя родина. Вона і мої діти в той момент. Дев’ять років мені це вдавалося, жодна жінка не підтримає мене, щоб доглядати за дітьми. Я намагаюся надіслати тести своїй дружині, але вона блокує мене у спілкуванні з нею. Я намагаюся поговорити з її другом і сім'єю, але все одно знаю, що хтось може мені допомогти, і я подав заявку до багатьох друзів, але вони все одно не дзвонять мені, поки не настане вірний день, який я ніколи не забуду в своєму житті. Коли я зустрів свого старого друга, я пояснив усі свої труднощі, і він розповів мені про чудову людину, яка допомагає йому отримати хорошу роботу в компанії Coca Cola, і він сказав мені, що він пише правопис, але я людина, яка ніколи не вірить в правопис, але я вирішив спробувати, і доктор Алаба проінструктував мене та показав, що робити За сім днів обіду заклинання. Дотримуйтесь усіх інструкцій і робіть те, про що він попросив мене. Доктор Алаба впевнений, що все буде добре, і моя дружина знову побачить мене після чудової роботи доктора Алаби. Моя дружина дзвонить мені з невідомим номером, вибачилася і сказала, що дуже сумує за мною, а наші діти і моя дружина повертаються додому. Сьогодні я керую компанією Paragon в США. Я рекомендую, якщо у вас виникнуть проблеми, надіслати електронного листа на адресу {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp через його контактну адресу +1(425) 477-2744 Дякую, доктор АЛАБА. і ви отримаєте найкращий результат. Приймайте речі як належне, і це забере у вас. Я бажаю вам краще .......

    ВідповістиВидалити