суботу, 8 травня 2021 р.

«Величаємо тебе, мамо!» Година поезії

                                               

«Величаємо тебе, мамо!» 

Таких, як ти, немає більше в світі,

Ти лиш одна, матусенько, така,

Завжди весела , щира і привітна,

Красива, людна, молода й струнка.

Так залишайся, мила, ось такою,

Нехай роки кудись собі біжать,

Ти не залеж від них, будь молодою,

Вмій кожен день щасливо зустрічати!

З Днем матері, любі, ми Вас вітаємо,

Та щиро подякуємо мамам за все,

За ніжність, турботу, кохання безкрає,

За серце велике і золоте.

       Одне з найбільш душевних свят-день матері. Воно вже стоїть на порозі, а це означає, що сьогодні є у нас добрий привід привітати матусь зі святом, висловити їм свою прихильність, вдячність та повагу за недоспані ночі та велике серце.

      Наші любі й милі – ви найкращі у світі. Ви, ніби зорі та сонце, що освітлюють шлях дітей. неньки, для Вас ми просимо в долі міцного  здоров’я, нехай стелиться ніжна, щаслива доріжка, на якій Ви не зустрінете біди, грози, хай лише від радощів з’являються на прекрасних очах сльози. Нехай дні квітнуть яскравим світлом. Нехай щедра українська природа дарує міцне здоров’я на многії літа, а журба обминає дім, щоб Ваші невтомні руки ще довго обіймали нас своїми теплими руками. Бажаємо рідненькі, аби Ваша молодість ще довго квітла. Достатком хай оселя буде повна, нехай скликає онуків та дітей і до ста літ, щоб наші матері зустрічали на порозі гостей.

Низький уклін Вам, рідні матусі!

Здоров’я міцного з роси і води,

Нехай Ваші ніжні і лагідні руки

Тепло і любов нам дарують завжди!

Матусі, бабусі, усі матері!

Живіть довго на цім світі,

І будемо всі ми любов’ю зігріті.

Лагідна, рідненька, добра і проста,

Наша дорогенька, наша золота!

Спасибі матусю, що Ви нас навчили,

Спасибі рідненька, що життя дарували!

Хай серце ще довго в грудях палає,

А руки, мов крила, дітей пригортають.

Здоров’я міцного зичимо щиро,

Ласки від Бога, від дітей – тепла 

На многії  щасливії  літа.

    Поклонимося ненькам за їх ласку, за руки працьовиті, що ніколи спокою не знають, за підтримку.

Мама! Найдорожче слово в світі,

Де б не був ти, що б не робив,

Назавжди  вона твій шлях освітить

Ніжним серцем відданим тобі.

І сняться часто зорі голубі,

І мама на порозі біля хати.

За все, що маю, мамо, дякую тобі!

За все, що маю, і що буду мати!

   Мамо, ненько, матусю! Хай збудеться все, про що ти мрієш, хай   стежка яку ти в житті і нам прокладаєш! В цей урочистий  травневий день ми, твої діти, просимо ще й вибачення за всі наші витівки.

   Нехай твоє життя цвіте рясно, а здоров’я міцне залишається твоїм вірним супутником.

Якщо говорити між нами,

То все починається з мами:

Від мами-літери й слово,

І зроблена разом обнова.

Якщо говорити між нами,

То все починається з мами.

                          Зі святом Вас, милі, ніжні. Живіть довго і щасливо!


Бібліотекар філії М.В.Бронтерюк

1 коментар:

  1. Привіт друзі, мене звуть Анна Андреева. Я тут, щоб поширити хороші новини до нужденних. Я був пригнічений, коли моя дружина залишила мене через іншу людину, тому що я попросив перестати працювати, тому що я мав рак, і я зламав. Вона забрала свою єдину дочку, тому мій єдиний варіант повинен був померти, я намагався зателефонувати їй, але вона ігнорувала мене, я послав свої текстові повідомлення, і раптом вона відповіла мені і сказала, що я не закликаю або не посилаю її більше, тому один день Я ввійду зв'язатися з моїм другом на Facebook, і я по поясувався йому все, і він сказав мені, що він мав ті ж проблеми раніше, познайомила мене за заклинання для магії, що називається Doctor Alaba, надіслав мені свій особистий лист, і я зв'язався з ним через [ dralaba3000@gmail.com], і він відповів мені швидко, я пояснив йому проблеми, і він сказав мені не турбуватися, що він зробив це так багато людей, які ніколи не вірили в магію, але я помилявся, щоб спробувати переконати його 24 години магія і вилікувати мене раку і знайдіть мені кращу роботу, і раптом він послав мені ліки за його хворобу, я тільки взяв його протягом 2 днів, і я був вільний. На наступний день я не міг повірити в мої очі, хтось постукав на мої двері, і я не чекав нікого в той день, раптом це була моя дружина, яку я закричав, і я не міг витримати це, я молився і попросив прощення, я відразу ж негайно Отримав дзвінок від моєї компанії, де я працював протягом багатьох років, і я був підвищений на посаду директора компанії Paragon Company у США, будь ласка, допоможіть мені подякувати доктора Алаба за відновлення все, що я втратив, ви також можете зв'язатися з ним через WhatsApp / Viber з його номером телефону: +2349039885856.

    ВідповістиВидалити