пʼятницю, 7 травня 2021 р.

Година історії "Ніколи знову"


Ніхто не забутий,

на попіл ніхто не згорів:

Солдатські портрети

 на вишитих крилах пливуть.

І доки є пам'ять людей,

І живуть матері,

Доти й сини,

що спіткнулись об кулі, живуть…

       Все далі й далі відходять у минуле роки Великої Вітчизняної війни , але ніколи не згасне пам'ять про всіх тих, хто, не задумуючись віддав своє життя захищаючи свій отчий край. На світанку 22 червня 1941 року всі по-справжньому збагнули значення чорного слова «війна». Впали перші фашистські бомби на мирні оселі. Чорні крила війни  закрили чисте небо. Котилася війна рідною землею, залишаючи пожарища. Страшною й кривавою була вона, найжорстокішою в усій історії людства. Втягнувши у свій кривавий вир майже всі народи світу, вона принесла на нашу землю нечувані руїни, знищила неоціненні скарби, які людство нагромадило впродовж тисячоліть, дощенту зруйнувала сотні тисяч міст і шкіл і коштувала людству понад п’ятдесят мільйонів жертв-воїнів, жінок, старих і дітей. 

     Немає такого міста чи села, такого поля чи гаю, де б у жорстокій боротьбі не пролилася кров воїнів, де б не проявився їхня могутність і відвага, адже кожен знав : він-не загарбник, він захисник. Війна залишила за собою жахливі сліди. 1418 днів і ночей йшли відважні воїни дорогами війни не оглядаючись назад. А за плечима залишалися перетворені в руїни  тисячі міст і сіл. Йшли, не шкодуючи себе, щоб перемогти.

     Яку потрібно мати мужність, силу волі й сміливість, щоб закрити своїм тілом ворожу амбразуру, знаючи, що ти врятуєш життя однополчан? Чи вибухнути разом із літаком на фашистських складах, щоб їхні танки, літаки, боєприпаси не досягли нашої території. Чи мати мужність , як юні герої, ще зовсім діти , не видати під жорстокими тортурами гітлерівців інформацію про товаришів, закрити своїми грудьми бійця, шпигувати, добуваючи корисні відомості, рятувати й переховувати поранених, підривати залізниці, розклеювати листівки, не боячись гніву німців. 

       Особливо вражає сила почуттів, мужність солдатських вдів. Хочеться попросити ще раз вибачення за посивіле за одну ніч волосся, за виплакані очі. Якби вітром зірвало вдовині хустки з голів матерів і дружин, закрили б вони небо чорними скорботними птахами. Паморозь лягла на їхні скроні, роки поорали зморшками обличчя, але душі залишилися молодими. І вони свято бережуть у серцях пам'ять про чоловіків, синів і дочок.

   Але є один день, який ніколи не буде стертий із пам'яті нашого народу. Це 9 травня 1945 року – дата, яка проголосила визволення нашої рідної землі від фашистських загарбників і перемогу людства над злом війни. Сьогодні відзначаємо 76 річницю відтоді, коли над Україною знову зійшло сонце миру. За цим коротким і страшним словом-згарища, запеклі бої, зруйновані міста і села, зриті бомбами квітучі сади і поля, сльози матерів і дітей. наша країна втратила у цьому пеклі війни кожного другого свого громадянина….

           Імена всіх полеглих воїнів, які загинули в боротьбі за визволення нашої Батьківщини, навіки занесені в списки «Книга пам'яті». Давайте схилимо голови перед тими, хто   віддав своє життя, відійшовши в безсмертя. Вічна їм слава.

         Рани війни болять у нас всіх. І сьогодні ще лунають постріли і вибухи. Скільки життів покладено в Афганістані, Придністров’ї, Чечні, Югославії…  І хочеться звернутися до людей такими словами:

Убийте війну,

Проклянете війну, люди Землі!

      Що було б, якби нас повернути в ті грізні роки? Я не знаю… Але щиро вірю, що ми зробили б усе щоб зберегти найдорожче-мир, людяність і національну гідність. Але наше покоління і майбутнє теж будуть старатися робити все, щоб ніколи не повторилося жахіття війни минулого сторіччя.

     До 76 річниці Перемоги над нацизмом у дитячій бібліотеці-філії рахівської публічної бібліотеки для користувачів 7 класів проведено годину історії "Ніколи знову". До заходу влаштовано за такою назвою міні-виставку. 


     Також  діти мали змогу переглянути відео "Дітям про День перемоги у Другій світовій війні", "День пам'яті та примирення" за посиланням :
https://www.youtube.com/watch?v=ekMOISAj9eo
https://www.youtube.com/channel/UCHZlMOCX2tHv33UPVRqsWbQ

Бібліотекар філії  Бронтерюк М.В.

1 коментар:

  1. Привіт друзі, мене звуть Анна Андреева. Я тут, щоб поширити хороші новини до нужденних. Я був пригнічений, коли моя дружина залишила мене через іншу людину, тому що я попросив перестати працювати, тому що я мав рак, і я зламав. Вона забрала свою єдину дочку, тому мій єдиний варіант повинен був померти, я намагався зателефонувати їй, але вона ігнорувала мене, я послав свої текстові повідомлення, і раптом вона відповіла мені і сказала, що я не закликаю або не посилаю її більше, тому один день Я ввійду зв'язатися з моїм другом на Facebook, і я по поясувався йому все, і він сказав мені, що він мав ті ж проблеми раніше, познайомила мене за заклинання для магії, що називається Doctor Alaba, надіслав мені свій особистий лист, і я зв'язався з ним через [ dralaba3000@gmail.com], і він відповів мені швидко, я пояснив йому проблеми, і він сказав мені не турбуватися, що він зробив це так багато людей, які ніколи не вірили в магію, але я помилявся, щоб спробувати переконати його 24 години магія і вилікувати мене раку і знайдіть мені кращу роботу, і раптом він послав мені ліки за його хворобу, я тільки взяв його протягом 2 днів, і я був вільний. На наступний день я не міг повірити в мої очі, хтось постукав на мої двері, і я не чекав нікого в той день, раптом це була моя дружина, яку я закричав, і я не міг витримати це, я молився і попросив прощення, я відразу ж негайно Отримав дзвінок від моєї компанії, де я працював протягом багатьох років, і я був підвищений на посаду директора компанії Paragon Company у США, будь ласка, допоможіть мені подякувати доктора Алаба за відновлення все, що я втратив, ви також можете зв'язатися з ним через WhatsApp / Viber з його номером телефону: +2349039885856.

    ВідповістиВидалити