вівторок, 18 серпня 2020 р.

"Що для мене Україна?"




        З метою культурно-освітнього розвитку, формування у дітей та підлітків національної ідентичності, патріотичного виховання,  сприяння їх самореалізації та творчого розвитку, активного залучення творчої молоді до соціально-вагомої діяльності, Благодійний фонд «Об’єднання світових культур» Український координаційний центр з підвищення правової освіти населення, Українська молодіжна правнича асамблея за підтримки Департаменту молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, Міністерства  молоді та спорту України, проводили  Всеукраїнський конкурс малюнків та фотографій «Що для мене Україна?», приурочений до Дня Незалежності  України.
     Діти родини Романюк - активні користувачі Рахівської районної бібліотеки для дітей взяли участь у цьому конкурсі. Малюнки дітей було надіслано до Організаційного комітету конкурсу.
    

Романюк Сергій
       Друга молодша група. Індивідуальна робота (від 6 до 10 років).  Символ  України. Всеукраїнський конкурс  «Що для мене Україна?»: 
                                          Головний знак України (Герб)- це
                                          Тризубець золотий.
                                          Він як сонце в небі синім,
                                          В ньому слава, в ньому сила.

Романюк Василь
        Друга молодша група. Індивідуальна робота (від 6 до 10 років). Символ  України. Всеукраїнський конкурс  «Що для мене Україна?» . Україна це моя держава яка має свої розпізнавальні символи: герб, прапор і гімн.



Романюк Марія
        Середня група. Індивідуальна  робота(від 11 до 14 років). Оспівана віками в піснях і легендах. Всеукраїнський конкурс  «Що для мене Україна?»: Україна-це моя Батьківщина. Україна прекрасна своєю природою, краса якої віками оспівується в піснях і легендах.








Немає коментарів:

Дописати коментар