середу, 15 серпня 2018 р.

Лідер читання







Батько українського театру»
       Марк Кропивницький - видатний драматург, режисер, керівник й організатор театральних груп, композитор, музикант, поет, актор і просто добра людина.
  Його називають батьком українського театру, і це визначення у повній мірі віддзеркалює  багатогранну натуру творця і людини. Мистецький шлях Кропивницького є прикладом високого професіоналізму, громадського подвигу і самовідданого служіння національному культурному відродженню.
  Кропивницький був один із перших, хто надавав українському театру соціального значення, максимально наблизивши сценічне дійство до народу.
Неллі Топська - моя улюблена письменниця, її третій твір надихнув мене почати писати свою кн6игу «Віра греко-католицьких церков у СРСР». Я дуже захоплююся талановитістю Марка Кропивницького. Бо я і сам граю у театральній студії.
   Усім Вам рекомендую прочитати цю книгу. Вона захоплює духом щирості, милосердя, кохання, суму, щастя, смерті. Марко хоч і помер далеко від рідних у формальності, але він був близько із рідними у серці. Я впевнений, що його наступні покоління  дуже щасливі, бо у їхньому роді був такий герой. Його вистави відроджують надію в щасливе майбутнє.
Приємного читання!!!



                                Ретізник Василь Васильович   Учень 7  класу ЗОШ№2 м. Рахів 

 Лідер читання
 Декламатор віршів Миколи Близнюка "Наймиліший край"

  Участь у інтелектуальному марафоні  "Країна Мудрагелія"
  
 Супер читач   дитячої бібліотеки 2018р. 


1 коментар: